Je kan aanvragen voor interventies of reparaties naar ons Solutions Centre sturen via chat, e-mail of telefoon.
Alvorens de interventie door te sturen naar onze technici, stellen we het op prijs als je de volgende informatie kunt bevestigen:
- Locatie van het probleem
- Duidelijke beschrijving van het probleem
- Eventuele foto's van de huidige status
- Eventuele zichtbare foutmeldingen (indien van toepassing)
Na ontvangst van deze gegevens, zullen wij overgaan tot het aanvragen van de interventie bij de juiste partner.
Houd er rekening mee dat een interventie kosten met zich mee kan brengen, afhankelijk van de oorzaak van het probleem.
Kosten gedragen door de huurder
Afhankelijk van de administratieve regio van je gebouw kunnen kosten voor onderhoud of reparaties voor rekening van de huurder zijn. Je vindt alle relevante informatie in de bijlagen hieronder.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren